Tα δικαιώματα δεν ανοίκουν σ'εμένα.Απλά ανεβάζω τα τραγούδια με τους στοίχους....Απολαύστε τα!

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

POSO NA PONESW OIKONOMOPOULOS Στίχοι

Στίχοι


Να σε ξεχάσω, λέγαν ΜΟΥ ΟΙ Φίλοι ΜΟΥ 
ΚΑΙ Πως Ο Χρόνος γιατρεύει ΤΑ παντα 
Όμως ΔΕ βγήκες Στιγμή Απ 'ΤΗ Σκέψη ΜΟΥ 
ΚΙ ΑΚΟΜΗ εισαι εδω 
Πως ΘΑ πονέσω ΓΙΑ λιγο, είπανε ΜΟΥ 
ΚΑΙ Πως Μετα ΘΑ ΣΕ σβήσω ΓΙΑ παντα 
Μα ΝΑ ΠΟΥ πέρασαν Τόσα μερόνυχτα 
ΚΙ όμως ΑΚΟΜΗ πονώ
Πόσο να πονέσω, Πόσο 
Παραπάνω ΔΕΝ μπορώ 
Μα Απ 'ΤΟ ΝΑ ΣΕ ξεχάσω 
Προτιμάω ΝΑ πονώ 
Πόσο ΝΑ πονέσω, Πόσο 
Παραπάνω ΔΕΝ μπορώ 
ΤΗΝ Ψυχή ΜΟΥ ΘΑ ΤΗ στρώσω 
ενζύμου Να σκεπάσει ΤΟΝ καημό
Να μη με νοιάζει, μου λένε, ΠΟΥ έφυγες 
ΚΙ όπως ξέχασες ΜΕ ΝΑ ΣΕ ξεχάσω 
λαθος ήσουν ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ λαθος φέρθηκες 
Όμως Εγώ ΔΕΝ μπορώ 
ΚΙ ΟΣΟ ΘΑ λείπεις Εγώ ΘΑ ΣΕ σκέφτομαι 
ΚΙ ΟΣΟ ΘΑ λείπεις Εγώ πονάω ΘΑ 
ΣΕ ενζύμου Να ξεχάσω ΔΕ Θέλω, θα ντρέπομαι 
παντα ΓΙΑ Σένα ΘΑ ζω
Πόσο να πονέσω, πόσο ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου